Další medailonek je věnován absolventovi našeho Grafického designu Janu Mrázkovi, který studuje prvním rokem na ateliéru Interaktivní design na plzeňské Sutnarce.
Zadání klauzurní práce bylo vytvořit generativní dílo inspirované biomimikry. Prvně jsem začal rešerší. Zajímalo mě hlavně, co jsou biomimikry, jak je využíváme a přemýšlel jsem, jak bych se sám mohl inspirovat v přírodě a zapojit to do svého díla. Nejvíce mě zaujala americká spisovatelka Janine Benyus, která pojem biomimikry nejvíce zpopularizovala a napsala spoustu knich o zvířatech a jejich chování. V mojí práci jsem se inspiroval pavouky a pavučinami. Nejvíce mě zajímaly vibrace pavučiny a jak je pavouci využívají. Kladl jsem si za cíl přenést principy biomimiker do tvůrčí práce a přemýšlet o tom, jak by se dala struktura pavučin a jejich vibrace využít. Pracoval jsem v programu Max/Msp a v Blenderu, za pomocí těchto programů jsem vytvořil interaktivní dílo. S pavučinou může divák manipulovat a zároveň ovládat zvuky, které ji rozvibrují.